jag tror jag tror på somm......

Jahaja nu var det nån dag sedan.

Lördag: Jag och Gösten åkte upp till Åshammar.
då vart Gösten överlycklig :)

Söndag: Åkte jag till Sandviken, var hos morbror på kalas,
där bköds det på prinssess tårta och kakor Mummsans.
Sen hem och inte göra så mycket, städade det lilla akvariet
så nu är båda akvarierna ny städade så fint så :)

Idag: Jobbat, gick hem kl 3 då vi var klar med de mesta :)
idag har jag lagat eggakaka och öst 240 små pytsar
mer dillsås haha ^^När man börjar ser man inget slut,
men när man kommit till 150 st så går de rätt fort :)
Sen upp till stallet jag och Sandra åkte till ridbanan, det vart mörkt
på 30 min så de vart en snabbis, Pärlis var lite piggare idag iallafall.
Har börjat gett henne lite havre också efter som hon var så slö,
beror antaglingen på päls sättning/tappning.

Imon blir det jobb igen :) tänkte måla om rummet om
jag blir ledig nått i veckan, annars får vi ta det nästa vecka.
Har inte bestämt färg än, men lutar år beige nån som har nå förslag? :)

fredag bär det av uppåt för att festa med gamla brudarna :D Tagga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0