helgen

Lördag: Jag och Mami åkte till Gävle för att
hälsa på min söta kusin, som var lika söt som vanligt :)
Hem och fixa frillan m.m. Åka till Marcus
och börja dricka lite öl :) sen kom Lillebror (Marcus Lillebror Jocke)
och vi åkte till Åshammar och hämtade Micke och Emil och sen in till
Sandviken. In på Lobby, Träffade Älsklings Johanna som var lite rund om
fötterna :) Träffade även Sassa som jag inte har träffat på jag vet inte hur länge!
Det var kul, 00.15 skickar Sara sms att de står och kollar på Rosenström,
och precis när jag och Sassa har hittat dit spelar han sista låten haha,
fattar inte hur man lyckas..
Men så vart det, Sen tappade jag bort min "jacklapp" och trodde inte jag skulle
komma ut, men till sist hittade jag lappen, i ett sånt här speciellt facki plånboken
där man lägger grejjer för att komma ihåg och inte tappa bort ^haha^^
Till slut fick jag även ut både Micke och Emil som var väldigt runda unfer
fötterna båda två. Och tillslut var vi framme i Åshammar igen.

Söndag: Var jag bakis hela dagen och inte gjorde nå alls

Måndag: Micke skjussade in mig till Sandviken till 06.30 jobba hela dagen,
sen var jag och Sandra ut och red en sväng.
far var upp med Värstingen till Bollnäs och kvala (ett travlopp som måste klaras och få
godkänt för att få starta i "riktigt" travlopp) Och de gick inge bra han galoppera,
han är så stor Värstingen så han orkar inte hålla traven i kurvorna.
Men iallafall så när de var på väg hem, går bilen sönder i Holmsveden, alltså ca 2 mil
från Bollnäs och ca 7 mil hemmifrån, så jag och mamma får åka upp och rädda de två med
en riktig bil.
Så vi lastar ur Värsingen och jag tackar travvärlden för väl uppfostrade hästar :)
Stått i en kolsvart travsport över en timme och lastas ut på en parkering på en tågstation
och är kolugn..
Så var hemma halv elva på kvällen hungrig och lortig! ^^

Tisdag: Jobbat hela dagen, sen åkte jag och Sandra till ridbanan.
Gick bra de var lite stressade pga en cross som åkte om kring.
Men jag provade och rida på vanligt tre-delat bett igen och hon var jätte
fin att rida då.
Har ridit på kimbwick bett ett tag men det är bara bra i galoppen.
Ne nu ska jag kissa hundarna och sova
Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0