blött

Fy vilket tråkigt väder!
Går inte att göra mycket annat än att vara inne.
Hundarna vill inte vara ute,
hästarna vill inte bli ridna, så vad gör man??
Måste iallafall åka till stallet snart och fixa så hästarna
får komma in, stackrarna fryser säkert!
Moa och Pärlis ska få nya fötter idag.
Hoppas att vädret lugnar sig så att man kan rida en
sväng iallafall.
Men banan blir så himla dålig när det regnar så här mycket,
och jag vill ju inte att min gammel tang får en massa sen skador!
Och rida ut kan jag inte göra själv då får hon nog hjärtattack :P
Imon är det jobb igen, och jobb på fredag.
Får väl hoppas jag får jobba tis-ons-tors också!
Ne nu åker regnstället på och åka till stallet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0