Änligen helg!

Igår var på jobbet från 05.50 till 15.30 uacha!
Mamma måste börja kl 6 när ungarna skulle ha
potatisgratäng. Jaja så vart det.
Sen gick jag mot centrum ^^ Köpte en blomkruka
till min jukkapalm(stavning?? ) Sen gick jag till frissan
som färgade mitt hår och klippte mig.
Såg ut som en pudel när jag gick därifrån :P förstår inte
vad alla mina lockar kommer ifrån haha.
Håret vart så där, antingen vänjer jag mig och mitt
silver schampoo funkar eller så går jag dit i gen och
blir mörkhårig, det visar sig :)
Sen åkte vi till American take away och köpte pizza
Margerita med lök och gräddfilsås smasken..
Sen somna jag på soffan framför Idol!

Idag: har jag barat vaknat, och lagt över alla mina bilder på
den externa hårddisken då jag ska skicka min dator på lagning
skärmen börjar glappa.
Och nu har jag massa planer men vet inte vilken ordning jag ska köra dem.
*Fixa stallet + rida
* Städa mitt rum
* diska åt mammsen
* Tvätta kläder
* Byta sängkläder
Ja, men jag tror jag börjar med stallet eftersomd et är jobbigast och
mest tidskrävande! Tjaoo!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0