Snö

Torsdag: Hämtade jag ut min sadel och var till stallet
och prov red den. Och den kändes nästan som min andra sadel.
Då det iprincip är samma sadel olika färger.
Men den passade häst och mej så då var ju ett härligt kap jag
gjorde där :)
Sen hem och duscha och åka till Sandviken, träffade Sara på stan
vi hade våra vovvar med så vi fikade med dom på Arken :)
Sen hem till Sara på nå hundvårds grejjs, köpte en fundation.

Fredag: Jobb i snöstormen. Gick bra att jobba.
Sen följde Sara med hem, vi åt lite mat  och så.
Sen ringde Olle och sa att han var i stan så vi
följde med hem till Marcus på lite förfest och
bar sedan av till Storvik. Var ganska så tråkigt och
120 kr inträde på Granliden hallåååå??????

Idag har vi tagit en promenad med hundarna, sen släpade vi med
hundarna till stallet. Nu har jag nyss duschat och ska snart åka
och äta middag med hela tjocka släkten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0