Saffranskaka

Igår: Vart det jobb var i skolköket, packade en massa
köttsoppa som ungarna skulle äta idag.

Idag: Jobb igen. Var i disken hela dagen, eller nä
gjorde sallad på morgonen, gjorde jätte god pizza sallad
och tomat+rödlök+olja+svartpeppar sallad.
Sen vart det disk hela dagen, tur att man hade en trevlig
arbetskollega med sig :) så att det inte var en tråkig,
för då kan det bli drygt att stå där hela dagen.

Nu sitter jag och kollar på lite julklappar jag funderar på
att beställa till familjen/släkten.
Så är det nån innom typ familj/släkt som önskar sig nå speciellt
i julklapp kan ni ju slänga in en komentar :)

Till mig själv tänkte jag köpa en ny platttång, finns tyligen med n
special jon platter och inflaröd värme som ska vara jätte skonsamt
för håret och de kan jag behöva eftersom mitt hår inte mår prima ballerina..

Är fortfarande uppe i Åshammar. Har bakat en saffranskaka som jag precis nu ska
ta ut ur ugnen och koka en kopp kaffe smaskens....

Ikväll blir det Avenyn :):)

Puss och Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: urban

tjena nattis en resa till Thailand skulle sitta bra vad har du på din önskelista då

2008-11-25 @ 22:59:01
Postat av: Marianne

Jag önskar kasserade jeans, att sy lappteknik av.

Klart om du är generös kan vi hänga med Urban till Thailand KRAM

2008-11-27 @ 09:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0