Önskelista

Har nyss vaknat, det är snö och 4 minusgrader ute.
Planer för dagen:
* Stallet rida lite på Pärlis
* Städa akvarium
* Duscha

Jag har kommit på lite saker jag önskar mig i julklapp :)
* Riktiga köksknivar globus eller anders petter
* Riktig gjutgärnspanna skeppshult
* Lasse Åberg tallrikar + skålar
* En slip pinne till mina nya knivar :P
* Pressentkort på IKEA
* SodaStreamer hellst en svart

Vill inte ha nå pengar eftersom jag tjänar mina egna pengar nu :P
Nä nu ska jag inte önska en massa.
Nu ska jag äta en macka och gå till stallet!!

Uppdaterat

Var och red och fixade stallet på förmiddagen.
Gick bra att rida, Pärlis var pigg och lite trippig.
Som en unghäst så fort man försökte ta i tyglarna
trippade hon bara ännu värre , go gumman!
Det gick till och med att trava hemma på banan, så
de var bra fick hon springa lite också.
Nu har jag  nyss duschat, ska laga lite mat
sen åker jag och Gösten mot Åshammars skogarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0