Lista

Efter som jag inte har gjort nått spännande idag blir det
en lista.

Plats: Hemma
Gjort i dag: Jobbat, Ridit en sänvg, fixat stallet, duschat, ätit.

Ikväll: Kolla runt här, kolla på tv, läsa och sova

Lyssnar på: Miami Ink

Läser: Mörkrets Makt av Patricia Cornwell jätte spännande nu
och snart slut. Tips på nån bra bok??

Humör: Javet inte riktigt!

Äter: Inget men en rad Marabou hade inte suttit fel.

Dricker: Gärna en kopp kaffe. Zoegas med mjölk hellst!

Nu när jag sitter och kollar på Miami Ink blir jag så jäävla
sugen på en tatuering!
Men jag vågar inte.
Skulle vela ha Gösta på armen eller skuldran. Eller nått i nacken
eller på insidan av handleden! villvillvillvill, vågarintevågarinte!!!

uppdt.
Skulle koka lite kaffe nyss och eftersom päronens kaffebrygga gått sönder
har dom lånat min. och fick se att min kanna är sprucken, åhh jag vart så arg!!
Min älskade lilla kaffebrygga! Gahhh!!
Hundarna har nyss haft världens damp anfall, möblerna fölg här hemma!!

Önskar också att jag kunde rida ut själv på min lilla häst.
Men hon vägrar idag kom vi 100 m från stallet innan hon började backa.
Förstår inte varför de ska vara så läskigt att gå själv??
Är Sune med går det hur bra som hellst.
Jäkla häst tant på 21 år och inte våga gå själv.
Kanske för att hon inte gjort det på 12-13 år men iallafall!


Kommentarer
Postat av: Emma

Så tråkig var min ena med, men han skärpte sig efter MYCKET träning och ännu mer envishet...

Började han krångla gav jag mig inte... Vi kunde stå still på samma fläck i flera timmar ibland! :S

2008-11-04 @ 21:18:39
URL: http://emmavarga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0