Kungsgården/Dalfors

Fredag: Jobb hela dagen, sen hem duscha
Medans jag stod i duschen knackade det på dörren,
Det var Sandra.
hon frågade om vi saknade något, men de gjorde vi väl inte?
Jo då, våra hundar hade hon hittat efter vägen.
Far hade varit uppe i skogen med dom och sen hade
dom väl hittat nått roligt spår där och följt. 
tur att Sandra hittade dom annars hade en hemsk olycka kunna ha hänt,
eftersom de var kolsvart ute. Så Gösta var halt resten av dagen, men är nu bra
igen, var nog bara lite överansträngning/sträckning! 
och åka till Sara.
Kolla på Idol sen kom Micke,Lappen och Emil och
hälsade på :)

Lördag: Åkte hem till Micke på förmiddagen, Sara åkte
in till Sandviken på nå möte :P
Hemma hos Micke var det dags för städparty så nu,
jäklar kan jag städa :)
Sen vandra vi till de nya huset med en tetra vin och började
riva kök, kul och jobbigt.
Det var Mickes päron, Micke jag och Lappen som slet :P
Halv tolv kom vi hem igen då var hela köket utrivet :P
Bara listerna kvar :)

Söndag: Har inte hänt så mycket.
Jag, Lappen och Micke åkte till dollar och Rusta köpte godis
och jag åkte hem, och nu har jag precis duschat och ska nog bara
dö på soffan hela kvällen.
Trevligt att träffa Läppski igen, inte sett han sen studenten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0