Jobb

Igår: Jobb var i skolköket fick packa en massa hovmästarbiffar.
sen dum och duscha och sen buss till Dalfors.

Idag: Klev upp 05.50 ^^ Och åkte buss in till Sandviken,
bussen var försenad så vi var inte i sandviken förens nån minut
innan sju, så de vart till att slänga på sig jobbar kläderna.
Och sen börja göra skinksås för att hinna koka cirukus 900 liter.
Jahapp så var de har gjort 900 liter skink sås och öst upp,
Det var kul:) roligt att prova nya saker och
inte vara på samma ställe hela tiden på jobbet.
Hann springa på stan ett tag också
 Köpte:
* Mascara
* En julklapp
* Olja till nagelbanden
och hämtade ut min jacka på kemtvätten :)
Sitter i Dalfors nu och ska kolla på Bönderna :)

Tjaoo!

Kommentarer
Postat av: Marianne

jag har beställt ull. jag har gjort ett par på kurs,så jag kan försöka göra dom. Men de blir tjocka inget man kan ha i stövlar utan som tofflor är det OK. Själv önskar jag bara kasserade jeans. Vad tyckte du om Jeans axelväskan Kram Mormor M

2008-11-19 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0