Jobb

Jobb hela dagen :) Har stått och skurit 80 kg fläsklägg till
pensionärerna, och sedan vägt upp de så att alla får
lika mycket :) Sen singlade jag specialarna till de
pensionärer som får en matlåda hem :P
Sen vart det stallet
  Jag och Sandra åkte till ridbanan med våra hästar.
Banan var stenhård så de gick knappt att trava. Så tränade
lite skänkelvikningar i skritt och framdelvändningar med Pärlis
hon vad väldigt samarbetsvillig idag :) Så de gick jätte bra.
Länge sedan hon var så lätt jobbad, ioförsig skrittade vi mästa
dels men iallafall.
Mitt nya träns har kommit så jag prov red det, kanske därför hon var
så duktig? För att hon äntligen fått ett träns som matchar sadeln? ^^
Det var precis så att hon kunde ha tränset, nästan förstort.
  Är inte det lite konstigt? Att jag har ett normalstort halvblod och
storlek FULL är nästan förstort, inte tror man väl att en stor häst ska
kunna ha COB? Jaja alla märken har ju olika storlekar så hur ska man veta.

Imon blir det jobb och sen inget planerat, skulle ha varit och
hämtat min jacka på kemtvätten innan dom säljer den :P

Nya fina tränset, fast jag har med achennosgrimma.
Globus, synd bara på att det var vävda tyglar,
men var för snål för att köpa lädertyglar för 500 kr
så får göra de när jar är rik :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0