Jobb


Jobb hela dagen igår och idag.
Idag fick jag göra en egen gryta med mos
gjorde 140 liter potatis mos och öste upp det
slå den ni :)
Det är roligt när man får göra nå nytt :)
Sen åkte vi till Granngården(Lantmanna:) och köpte
mat till poppohästarna.
Köpte även en varsin klöjve västa till hundarna (se bilden)
Har nyss varit ute och prov gått med väskorna på.
Gick bra hundarna brydde sig inte så mycket, men kan ju hoppas
att de blir lite mer aktivering för dom när dom har ett "jobb" att bära väskan.
Nu när dom inte får komma ut i skogen varje dag kan det vara bra med
nått nytt att prova på.
Har lagt små flaskor med akvarie grus i på sidorna, så när Gösta
travade ifatt mid och Max när vi gick så skrammlade han :)

Imon blir det nån slags motion för Pärlan får se om Sandra vill rida
ut en sväng annars får jag fortsätta med våran ensammhets träning.

Nu blir det laga nån slags mat och dö på soffan
är helt slut efter en tuff arbetsvecka!


Uppdt. Skref för 5 h 44 min
men nu skriver jag igen :)
Har hunnit med att ätit och badat fotbad usch vad skönt det var
så nu är fötterna lena som en babyrumpa :P
Också har jag möblerat om lite på rummet,
hittade ett bord till lilla akvariumet så då kunde jag flytta min snygga byrå
där den passar mycket bättre, Åhh så fint de vart.

Imon blir det nog Gävle travet och V75
både comander Crow och Järvsöfaks kommer :)
Sofie ska nog troligen dit så då får man träffa henne också :)
nä nu ska jag och Gösten sova Nattinatt!!

Bilder på Byrån och nya fiskarna finns på Natt1s.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Marianne

Fin bild på hundarna.Försökte komma in på din bilderbok men det gick inte Tänkte jag skulle se din byrå Så undrar jag om du kom in på min blogg med adressen du fick eller om det var genom sök tovat eller lappteknik Kram frÅn oss båda

2008-11-08 @ 19:49:04
Postat av: Marianne

Fin bild på hundarna.Försökte komma in på din bilderbok men det gick inte Tänkte jag skulle se din byrå Så undrar jag om du kom in på min blogg med adressen du fick eller om det var genom sök tovat eller lappteknik Kram frÅn oss båda

2008-11-08 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0