Fredag hela dagen

Idag är det Fredag, SKöööönt!!!!
Jobb idag, har packat lite mat till skolorna på måndag.
Sen har jag singel packat mat till pensionärerna
Ca 450 matlådor har jag stått och gjort.
Lite enformigt men kul ändå..
Jobbigast är dom som inte äter vanlig mat.
Tex minus lök minus böner osv...

Nu har jag inte planerat nått sova på soffan och
sova hela natten.
Möjligtvis att man hinner se första låten på Idol.

Imon måste jag ta tag i min häst och rida lite.

Kollar på The Hills nu, de är rätt bra,
man kan missa 10 avsnitt och ändå hänga med :)

Kallt har det blivit ute, så de var perfect att min jacka är ny tvättad.
Så nu är det dunjackan som gäller ett tag fram över.
Älskar min Peak!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0