Buffé

Idag har jag jobbat heladagen... diskat.. ^^
Men exakt 24.00 rullar pengarna in för allt
slit och släp, så de är det värt :)

Efter jobbet vart det direkt till stallet och plocka in
kusarna, sen gick jag och Gösta hem och lagade lite mat.
De vart buffé i dag.
Vi måste tömma frysen eftersom det kommer en massa kött imorgon.
Så de vart Chikenbits, pommes, korvgryta och risgrynspudding haha ^^
en salig blandning.

Skulle ha varit till Valbo en sväng och köpt lite julklappar :) och
lite till mig själv :)

Morbror Urban önskade sig en Thailands resa i julklapp
så vi får väl se om de har nån sånn i Valbo ^^

Ne nu ska jag kolla på Miami Ink!! Tack och Hej!


Gösta och Max busar för fullt! (förra vintern)

Kommentarer
Postat av: sara

du bara jobbar och jobbar du.. saknar dig lite grann faktiskt!:P har ju inte hörts på år känns de som.. ;) när ska jag få träffa min lilla onsdagskvinna igen, och vad hände med onsdagarna?! :O :( miss ya. <3

2008-11-26 @ 23:17:25
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0