snö

Jaha då försvann vårat fina väder, vad är det för mening
med varmt ena dagen och nästa dag är det snö?
Hagarna ser ju ut som helvete likaså hästarna...
Vad är denna värld på vägen..
Essme misskatt mår bra efter operationen, fast hon
gillar inte att jag måste trycka i henne pencilin två gånger om dagen.

Var och hälsade på Marcus i hans nya lya i lördags, mysigt litet
hus, mitt ute i ingenting ^^

Ingen har nappat på mina anonnser om medryttare :(
vill inte rida henne själv då blir vi bara osams och då är det
inge kul att hålla på.

Har köpt lite nya fiskar, neontetrer och två röda gurami :)
också har jag inhandlat Shampo för 200 riksdaler....
Om mitt hår inte ser ut som carolina Gynnings nu så ska
jag börja köpa Euroshopper shampo, hahahha^^

Jävla snö, jag som precis hade börjat cykla med Gösta.
Men nu vågar jag fan inte cykla då slår jag ihjäl både mig och hunden.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa min nya bok! god Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0