hund

Nu praktik på Jenny´s hund och katt, det är väl ganska kul,
men har man varit på en "Djuraffär" så är det lika på en
annan djuraffär.
Pratade med lilla Dr Snuggels Arne i dag, och jag fick ha
min sista praktik på ridskolan, häärligt!!
Det är livet de att stå och mocka häst skit och duscha hästar
hela dagarna, då trivs jag!

Ja vems tur var det att åka till veterinären den här veckan då,
Jo det var Max tur. Max som det yrväder han är sprang i skogen och
slet upp ett  stoort sår på benet så in till vet i Gävle, lugnande och smärtstillande
och sy ihop hunden.

Så nu ska jag googla på vandrande pinnar och kolla om man kan lära
dom att gå i koppel, kanske det finns utställning? eller olika sorters träningar
med bra tränare, sen gäller det bara att hitta den perfekta uppfödare.. ^^image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0