häst

Idag longerade jag Bella på ridskolan (fast de gjorde jag igår med)
men hon är ett nervrak så de vart inte så mycket, mest försöka lugna ner henne.
Men sen hem till min söta gamla fröken Alpens Pärla("Tjejen") och longera
hon var snäll som ett lamm, försökte bocka och stegra lite men det gick över på
typ 2 sekunder... Allt var frid och fröjd TILLS grannungarna kom två st med en
stor uppblåst blå bad basäng uppe på huvudet, också lät dom.
då vart pärlis lite nervös och rädd. Men de gick bra..

Får se om jag hittar på nått med Moa imon, om jag hinner.

Grey´s var helt jätte bra idag. M.Grey är så fin i håret, vill också.

Sen efter Grey´s lagade jag mat, spagettii och min godaste
köttfärsås..
Efter mat tog jag en lång prommis med hundarna, de var duktiga
och fina små vovvar NÄSTAN hela vägen ;)

Bild: Alpens Pärla
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0