Sommmmar

Detta har hänt:
Igår köpte jag 4 st ballongmolly för att se om mitt akvarium har kommit i balans nu,
efter hel rengöring. Överlever dom så ska dom få flytta till lill akvariet till guramin.
Också ska det införskaffas ciklider ^^

sen igår när jag var och red på min trötta gammel Tant kom jag hem
och då ligger Kalle kattunge i buskarna och väntar på mig,
vart så glad, så vi satt ute och små språka lite i säkert 15 min,
sen plockade jag med Kalle kattunge in så han fick mat,
sen har han sovit med mig hela natten <3

Nu har det nyss blixtrat och mullrat lite, mysigt.

Dom håller på slå hö här hemma så min hals är helt igen täpt, det
är skit drygt! Men djuren måste ju tyvär ha mat...

Nostalgi...
Kom ni i håg när Twixer hette Rider??
Eller när Twix(glassen) hette Spirello ??

Undra när dom döper om Piggelin??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0