midsommar

Modsommarafton: Grillning hemma hos Sara, mummsigt. Sen vart det lite
öl, vin, Baylis+Mintu då vart allting mycket roligare :) Lite folk, men vi hade
trevligt :) Sara bjöd även på cheescake mumma!! Sen vart det i säng sent.
Fast jag fick ju sova med Sara ^^ <3

Midsommardagen: Börjar lite segt hemma hos Sara med kaffe och macka.
Sen vart det ligga ute och snacka. Sen vart vi super sugna på Donken.
Tur var ju att vi hade Offerberg där så vi åkte in i Offerbergs volvo (som faktisgt
tog oss ända till Sandviken, och tillbaka ^^)  Så stor handlade vi på Donken och Statiol.
Sen bar det iväg hem, grilla och duscha och fixa. Sen hem till Emelie i Hammarby
sitta prata/dricka lite träffa gamla kompisar, trevlans!
Sen bar det av till parken för dans och öl! Skojj ^^
Fast jag är besviken för att jag betala 150 spänn för ett se ett dåligt band som spelade
skit musik och två bajjamajjor...
Men träffade mycket gammalt folk som man inte sett på ett bra tag!

Och idag har jag fixat klart mitt akvarium så nu är det bara vänta och se...
Också har jag städat mitt rum, är inte hel klart men dagen är lång ^^

Bilder: Natt1s.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0