Praktik

Har nyss kollar på en dokumentär om Ted Gärdestad, sorglig.
Han skrivev otroligt vackra låtar, gillar den killen.
Bästa låten måste var Himlen är oskyldigt blå.
Den brukade jag och Stina sjunga på morgonen
när vi satt och åt frukost..

Imon börjar praktiken, är lite nervös
kommer säkert glömma nått typ matlådan,
bajspåsar eller Gösta ^^
Det ska iallafall bli spännande och kul, komma
bort från insöade Ljusdal och se lite mer än
delins...

Också har man värdens bästa Mamma..
Det såg ut som ett bomb ner slag på mitt rum, hade en
stig till sängen där man kunde gå.
Också tänkte jag gå ner och ta tag i rummet, men då
hade mami städat, rensat min gaderob och vikt in alla
kläder <3

Nu ska håret plattas och sängen sovas!
Nattihatti!!image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0