vecka två

Ännu en vecka har gått.
Nu kan jag nästan kassan iallafall så idag har jag sålt
lite grejjor :P
roligt är det :)
Mamma har även dragit in mej i Grey´s anatomy träsket ^^
Gösta mår fin fin han tycker de är lite tråkigt att bara ligga
medans jag jobbar men på lunschen leker vi, också saknar
han sin Stina så klart, fast de gör ju jag med ;)

Idag har vi varit upp till Åshammar och lämnat Majsan (Cha Faile, häst)
på träningsläger. Hon ska gå på skrittband varje dag nu i några veckor.
Hon provade första gången hon var jätte duktig, lite läskigt tyckte hon det var
när bandet började rulla så hon glömde bort bakbenen.

Imon ska vi åka till Romme på provlopp med Charlie (Speed Kills, häst)
sedan ska vi på kalas hon min lilla kusin som fyller 3 år, hon ska få pärlplattor.

Nu ska Nattis kolla klart på Lets dance och sedan nanna kudden.image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0