Vacka 4

Idag började sista veckan på praktiken, blir nog lite sorglig.
Jätte trevliga människor och har lärt mig en massor med nya
grejjor :)
Så nästa vecka bär det av till vetrenärerna i valbo :) Hoppas
det blir minst lika kul.
Köpte en kampfisk hane, röd förra veckan han dog några dagar
senare så nu har nästan hela mitt akvarium dött
8 neontetror, 1 mal och 1 kongo tetra :(
Så jag fick lite medicin från praktiken i dag så jag får hoppas
att det hjälper nog för att jag bara har 8 neontetror och en kongo kvar.
Men sånt händer..
Idag vart det Grey´s och Avenyn sen en lång promenad med Göstis i kylan.

Gösten har varit ensam hemma hela dagen utan att tugga sönder nå mobiler, glasögon,
koppel, skor inget hade han tuggat på så nu är Matte stolt.

Fick en tinding från Årsunfa hästförening i dag och i maj
blir det inofficiell hästutställning här, så nu ska jag och Moa börja
träna för att vinna hela skiten ;) Jag vet ju att jag har världens finaste ponnie.
Pärlan och Majsan är för ful, kanske Charlie får följa med bara på kul,
han är ju valack så han behöver ju inte vara fin ;)

Nu ska jag nannakudden för att orka upp i mon, Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0