VinterFoppa

Igår: Jobb heladagen gjorde 350 matlådor till
pensionärerna :P Sen åkte jag direkt till stallet
och skrittade en sväng med Sandra och Sune.
Red i ridgjorden så de var jätte varmt och skönt om
rumpen och benen. Men iskallt om fossingarna.

Idag: Jobbat gjort matlådor idag också.
Efter jobbet sprang jag på stan en snabbis
och köpte ett par helt underbara Foppatofflor
med lurv :) Jätte myyyysiga!
Sen köpte jag och Mami pizza och
nu har vi ätit och varit ute och gått.
Så nu blir det soffan hela kvällen :)

Imon Ska jag och Sandra julpynta stallet ska göra
massa gran kransar och hänga på boxarna :)
Sen ska vi rida en sväng, kommer en tjej som ska rida Värsting också.
Sen på kvällen blir det julfest i Dalfors trevligt :)
Och Micke fyller år!


 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Dom tofflorna verkar sköna. Kram

2008-12-05 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0