Slakt!

Lördag: Vart det Valbo med Mami,
köpte nån julklapp också köpte jag min
spegel på IKEA som passar till min byrå, skit
läckert kommer de att bli!!!
Köpte också ett bett och reflexer till Pärliiis!

Efter Valbo vart det Åshammar med god mat och så :)

Söndag: Slaktade vi Mickes grisar hela dagen.
Så nu blir det julskinka, haha men fy vad elak jag lät,
men det är sanna livet.
Dom här Grisarna smakar nog mycket godare än mass upp födda
grisar som inte har sett solljus på hela sina liv.
Dom här Grisarna har iallafall gått ute och varit grisar och
bökat runt i skogen!

Idag: Var på jobbet kl 06.15 och var hemma 16.15 uach och fy,
vart en lång dag.. Jag har varit med Elin hela dagen :)
Vi har singelpackat matlådor till pensionärerna och packat
grejjer till skolorna som dem har beställt.
Efter jobbet vart det ta in pållarna och sen hem och
ut med hundarna, jag var lite lat idag och tog
hundarna på lina ute, fast de tyckte de var
mycket roligare än att gå på en promenad.. :)

Sen damsög jag mitt rum, städade mina två akvarium och
torkad golvet också har jag tagit in min spegel och ställt upp den

Kommentarer
Postat av: sara

grisarna har de bra i grishimlen nu! och jag håller med.. mkt bättre när man föder upp grisarana själv! ;) när ska vi ses nu då vännen?!

2008-12-02 @ 19:00:54
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0