Skit väder!!

Igår: Jobbade hela dagen. Sen upp till Stallet.
Skulle rida med Sandra och Sune, vi fick
även med sig en tjej som skulle prov rida Värsting.
Gick väl hälv så där, tjejen ramlade av då sadeln snurrade
regnet pissade ner och de var mörkt, se ve vart en snabbis
bara.
Vi tänkte prova lyckan på lördag istället, se om det går bättre :)
Så vi håller tummarna för bra väder. -5 grader och solsken tack!!

Idag: Jobb hela dagen. När jag kom hem hade jag fått
mina julflugor till Hundarna, och dom passade jätte bra.
Mac kunde till och med ha sin fluga, det var resår i dom :)
Så nu är hundarna klar till julafton.
Nu ska jag nog inte göra så mycket alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0