Portergryta

Lördag: jobbade fick göra 20 liter mos och lite soppa :)
Sen hem och fixa sig lite, sen hämta upp Sandra och
åka till Sandviken för att åka buss till Kungsgården :)
Sen vart det fest, roligt att träffa alla :)
Trodde att nån snodde min mobil för röstberevlådan slog på
hela tiden när man ringde.

Söndag: Efter 1 timmen sömn så gick jag ut till vägen
och får åka med Elin (jobbarkompis) och hennes kille
det tackar vi jätte mycket för :)
Vi lagade portergryt på morgonen uscha de lukta inte mumma,
men Pensionärerna vart nog glada :) Sen lagade vi
kycklingsoppa till kvälls mat, jag gjorde laktos/gluten fri soppa.
Sen hem och sova :P Sov på soffan hela kvällen och nu har jag sovit hela natten :)
Ringde till Sara och hon berättade att hennes lillebror hade hittat min mobil,
vilken lycka!! Jag som hade varit skit arg hela söndagen..
Tack Lillebror!! :D

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Eller jo, fast inte i vilken ordning.

1. Städa rummet
2. Rida fixa stallet
3 städa åt Märta
4 Baka lite julgodis
5 Träffa Sara :)
6 Jul pynta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0