Julstök

Igår: Hann med att göra en del.
Red en mysig tur på förmiddagen Pärlis var hur pigg som
hellst och banan var hyffsat fin, så vi travade några vändor
sen när jag la galoppskänkeln, gissa om nån vart glad??
Haha min tant vart hur glad som hellst när hon fick galoppera :)
Och jag tackar den som kom på ridgjorden, har blivit kär i den nu
när det är kallt ute, man blir så varm och go om beken och benen.
Sadeln får hänga och damma igen nu under vintern tror jag så
putsas den upp till sommarn när lite dressyr arbete väntas på ridbanan.

Sen kom Sara och vi bakade Snickerskakokr smaskennnns!!
Sen åkte vi hem till Emelie och kollade på film :) Mysiiigt

Idag har jag bara vaknat åt riskgrynsgröt till frulle, smask!
Idag har jag också en lista som ska försökas göra
1. Rida fixa stallet
2. Rent åt Märta
3. Klä Julgranen
4. Damsuga och torka golven
5. Klämma på lite julklappar
6. Hitta en julklapp för 50 kr (julklapps byte på jobbet på julafton)

Grattis till Sandra som fyller år idag :)

Imon smäller det, de är julafton??? Tiden går så fort!!

Först ska jag jobba sen är det julmys med hela släkten hemma här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0