Julklappar + rea

Idag har jag joooobbat :) Lugn dag
då vi är så jäkla duktig på att jobba :)
Sen åkte jag och mami till Valbo :)
Där fyndade jag rejält:
1Underkläder
2 Brun Everest jacka skit snygg 25% rabatt :)
3 Svarta Reebok skor 25% rabatt :)
4 3 akvarieväxter för 99 kr ingen rabatt

I julklapp fick jag:
1 Gjutjärns stekpanna *skeppshult
2 Gjutgärns gryta * Anders Petter
3 Kniv *Anders Petter
4 Bryn (knivvässare) * Anders Petter
5 Underställ *Craft
6 Lasse Åberg tallrikar
7 Pannlampa (för mörka ridturer:)
8 Valbo pressent kort
9 Och onödigt krimskrams :D

De ända jag hade önskat mig och inte fick var
en Soda Stream så en sånn får jag köpa själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0