Hårfixning

Igår: Var jag ledig :) Åkte in till Valbo
och klippte och färgade håret, vart jätte nöjd
fast 1489 kr fattigare :P haha det har blivit svin dyrt
nu för tiden med hårfärgning.
Också köpte jag  världens finaste klänning :) Åh så söt.

Sen tänkte jag och sandra rida en sväng men när vi kom till
stallet var det renarama orkanen ute så vi struntade i det
och pysslade om Moa och Majsan :) Min söta jätte fräktiga pållar.
Moa fick flätor i manen och svansen med röda band i
hon vart så fin så.
Också putsade vi tränsen :P Pärlan har nu mera tre träns :S
med tre olika bett till olika tillfällen haha.

Idag: Jag och Sandra åkte in till Sandviken på förmiddagen köpte
lite gotta till helgen och jag köpte ett par lila strumpebyxor :)
Sen gick jag på bageri och köpte bröd och bullar.
Sen hem och byta om och fixa mackor sen till stallet
jag och Sandra hade mysfika på stallgången :)
Sen kom en tjej och red på Värsting, sen red jag och Sandra
på våra pållar vi red lite Dressyrövningar i hagen och
travade på banan som var blöt och kladdig.

OCh nu sitter jag här och ska nog lägga mig och sova,
ska upp och jobba imon  konstigt att jobba helg, men
skönt ett helt annat tempo på helgerna :)
Alla julklappar är färdigköpta och inslagna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0