Fan ta x-trafik

Torsdag: Jobbade, vagde julskinka till alla skolor
i sandviken/Storvik/Kungsgården.
Sen åkte jag och Anna in till gävle och handlade
Köpte lite kläder och lite julklappar :)

Fredag: Jobbade sen sprang jag på stan
och hämtade ut min ridstövel som varit på lagning.
Passade på att springa på Arken en sväng,
köpte lite bredningsmedel till Akvariet och en algskrapa
och två jul halsdukar till hundarna :)
Sen upp till Åshammar igen.
Skulle ta 17.45 bussen därifrån Efter 30 min och bussen inte
kommit försökte jag få tag på X-trafik men fick
fel nr av 118 118 men till slut efter lång väntan kommer jag
fram.
Då sägen kärringen i luren att den bussen är inställd????
Pga vädret, herregud, hur fan ska man kunna veta de när man
står där och väntar?
Och då frågade om jag får ersättning för bensinen nu när jag fick skjuss?
Nee de fick man inte när det var vädret som påverkade.
Uch jag var sååå jäkla arg så uuuaaa...
X-trafik kan ta sig i a.....

Men Tackar Mickes Päron och Mami för skjussen iallafall :)

Idag: Var jag upp till stallet och träffa Sandra vi fixade klart stallet
sen red vi en sväng gick att rida hemma på banan så himla fint med all
snö, gick till och med och trava lite :)
Appe (kanin) fick vara ute och springa i en box medans vi red och grejja :)

Imon blir et stallet igen och rida :)

Nu ska jag kolla på tv eller nått, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0