Elvis

Igår:  Jobb sen träffa Sara på stan :) Vi fikade macka
och efterett mummsis.

Idag: Jobb, sen var vi bjudna på jul kaffe
på Bessemer, inte så trevligt men vi
fick iallafall julklapp :) till och med jag
som bara är vikarie :)
Vi Fick en varsin biljett till Elvis musikalen på
läkerol aren :P de ska bli kul!

Sen hem och träffa Sandra i stallet och rida en sväng,
hästarna var jätt snälla, vart bara rädd för ett snö ras och
de är ganska förstående :)

Sandra ska prova att vara dagmatte åt Gösta imon,
för vissa dagar i veckan blir han ensam hela dagarna.
Så perfect att hon är hemma hela dagarna och kan göra nått med han :)
Plus att hon nästan bor granne med mej :)
Hoppas att det går bra imon och att Gösta sköter sig ^^

Ledig Torsdag och Fredag i veckan :) På Torsdag ska jag klippa mig och
färga håret! Ska bli jätte skönt och förhoppningsvis få bort det gula
som i frisörs mun tydligen kallas "honungs färgat" haha

Ne nu ska jag ta en tur med Gösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0