Elvis

Igår: Red en sväng med Sandra, Pärlis var tokig
hoppade på bakbenen och gick passage en bra bit :)
Roligt att gamm tanten visar att hon är häst :)
Sen hem och duscha, äta och fixa till sig.
Också gick jag hem till Sandra och drack lite Baylis och
sen åkte vi in till Sandviken, för Sandras bror skulle
spela på lill pubben, men när vi kom in runt tio
var det knök fullt där inne så vi fick inte komma in.
Så vi gick på Elvis café så länge.
Sen komm Johanna gående så man fick träffa henne en snabbis :D
Sen runt tolv fick vi komma in så vi hörde de 4 sista låtarna som dom spelade :P

Idag: Har jag inte gjort nått, sov jätte länge, alledes för länge.
Så de vart en slapp dag kollade på första Arn filmen, riktigt bra faktisgt.
Sen åkte vi till Farmor och åt lite mat, och nu har jag varit ut
på två raska prommisar en med vadera hund, dem fick ha väskorna på
sig. Vill inte gå med båda hundarna samtidigt när det är halt ute,
så de fick bli två prommisar.
Just nu är det -9 grader ute, härligt! :)
Nu ska jag kolla på tv och sova, imon kallar jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0