storm




Idag har jag jobbat, vägt en massa med kilon potatissallad
som pensionärerna ska få på lördag.
Sen har jag diskat efter alla små ungar som inte kan skrapa
av tallriken riktigt, inte ställa glasen åt rätt håll.
Men det är kanske så man gör hemma?
Stället tallriken full med mat på bordet/diskbänken.

Jag vet inte hur dagens små barn är uppfostrade,
men när jag var liten (lät som jag var runt 70 år) men
iallafall då sköljde man åtminstonde av tallriken när man ätit
klart, dagens ungdom vart ska den ta vägen???

Ska jobba hela nästa vecka så jag får nog acceptera
barnen/ungdomarnas sett.

Igår var jag iallafall i Valbo med Sara och spenderade pengar :)
Köpte tre tunikor, leggins, silver schampoo och trosor :)
Sen träffa vi Lina på stan(Sandviken) sen gick vi och käka
på nya Monrosé på stan trevligt :)

Sen hem och rida gammel tanten, vi galoppträna lite
och red några varv på åkern där vi träna skänkelvikningar
och bak/fram dels vändningar både Nattis och häst var
svettiga när vi var klar!

Idag kom min nya mobil, äntligen en hel telefon som
inte saknar 4 knappar....

På Lördag blir det hem till favorit Johanna på förfest
och sen ut på krogen eller in till Gävle på Crusing..
Välkommen kära vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0