Höst??

Fredag: Red ut med Sandra och Sune på förmiddagen var mysigt förutom att
himlen öppnade sig och det regnade på riktigt bra en stund så vi
vart genomblöta men inte vart vi sur för det, för vi skulle ju på
Winnerbäck på kvällen :)

Sen bar det av hem till morbror leka lite med världens sötaste kusin :)
Sen gick jag och morbror ner till gasklockorna där vi mötte Tiger, Tigers lillebror och Sofie :)
Det vart en evig väntan på mannen vi åkt dit för att se närmare 3 timmar fick vi vänta.
Men det var de värt för denna Karln är ju helt underbar!
Dum som jag är så har jag ju inte lyssnar så mycket på
hans nyaste skiva men de gjorde inget :)
Sen hem och sova :)

Lördag: Var till stallet på dagen håller på lagar den stor stora hagen
tanken är att släppa Moa, Sune och Pärlis där.
Sen åkte vi till Sandviken hemtade Sara och Pizza från Monrosé smask.
Sen åkte jag och Sara ner till crossbanan på "folkrace festival"
det var iskallt ute... uuuaaa
Sen hem och bädda ner oss :)

Nu har jag nyss varit ut på en prommis med vovvarna i regnet och
ätit lite glass :)

Imon blir det jobb sen far jag och Gösta till Åshammar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0